Kursseille tulevat säännöt ja peruutusehdot
Noudattamalla yhteisiä sääntöjä voimme pitää hallin ja sen ympäristön siistinä ja naapurit tyytyväisinä. Hallin käyttäjä sitoutuu noudattamaan hallin sääntöjä ja vastaa siitä, että tilat ovat luovutettaessa samassa/siistimmässä kunnossa kuin sinne saavuttaessa. Hallin sääntöjen rikkominen saattaa johtaa harjoitteluoikeuden menettämiseen.

23.11.21 lähtien pätee seuraavat säännöt koskien koronaviruksen leviämisen ehkäisyä:
  • Hallissa on maskipakko! KAIKKI yli 12-vuotiaat ovat velvoitettuja käyttämään maskia/visiiriä hallilla riippumatta sairastetusta koronasta tai rokotuksista. Mikäli et pysty pitämään maskia, sinun tulee käyttää visiiriä.
  • Agilitytreeneissä saa olla ilman maskia oman suoritusvuoron ajan.  Tauolla käytettävä maskia.
  • Kurssille saa osallistua vain 1 henkilö/koira. Tästä poikkeuksena alaikäinen lapsi, joka on koulutusvastuussa koirasta. Tällöin mukaan saa tulla 1 huoltaja. Lapsi, joka ei kouluta koiraa, ei voi tulla kurssille.  Pentuleikkiksiin edelleen vain 1 henkilö/koira.
  • Yksin treenaavan kausikorttilaisen ei tarvitse pitää maskia.
  • Hallille ei saa tulla jos olet kipeä tai koet itsesi kipeäksi.
  • Myöskään negatiivisen koronatestin jälkeen ei saa tulla, jos sinulla on vielä oireita.
  • Mikäli olet karanteenissa, pysythän silloin kotona, vaikka olisit oireeton.
  • Odota vuorosi alkamista ulkona.
  • Ovesta kuljetaan turvavälit huomioiden.
  • Pese kätesi kun tulet hallille tai käytä vähintään tarjoamaamme käsidesiä.
  • Noudathan näitä ohjeita, jotta voimme palvella teitä ja pitää hallia auki.

--

MAKSAMINEN

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

MAKSUTAVAT

Visma Payn-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla tai maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

Agility- ja dobotunnit sekä tilavuokran ja kausikortin voi maksaa myös ePassilla tai Smartumilla. Tunnit/kurssit/tila/kausikortit tulee myös varata/ostaa meidän kotisivujen kautta. Pelkkä maksu liikuntaedun sovelluksen kautta ei riitä. Huomiokenttään ilmoitus liikuntaedulla maksamisesta ja kuittaamme varauksen/oston maksetuksi.

VISMA PAYN -MAKSUPALVELUN YHTEYSTIEDOT

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 3154 2037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta


PERUUTUSEHDOT

  • Kaikki ilmoittautumiset ovat sitovia.
  • Mikäli peruutat kurssin vähintään 14 vrk ennen kurssin alkua, palautamme kurssimaksun ensisijaisesti käyttäjätilin saldolle. Tämän jälkeen peruutetuista kursseista emme palauta rahoja, paitsi ohjaajan tai koiran sairastuessa ja siitä on esittää lääkärin- tai eläinlääkärintodistus.
  • Peruutukset tulee tehdä joko sähköpostitse tai puhelimitse.
  • Mikäli kurssia ei makseta 24 tunnin sisään, paikka vapautetaan automaattisesti seuraavalle.
  • Mikäli et olekaan osallistumassa kurssille, sinun tulee perua tulosi edellä mainituin ehdoin. 
  • Mikäli olet sopinut maksavasi kurssin laskulla, maksamaton lasku EI ole merkki kurssin peruutuksesta. Mikäli et peru kurssia edellä mainituin ehdoin, lasku tulee maksaa.
  • Kaikista pankkitileille palautetuista kurssimaksuista pidätämme 5% käsittelymaksun (vähintään 5€).

ERIMIELISYYDET

Mahdollisissa riitatapauksissa asiat pyritään ratkomaan neuvottelemalla. Jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)
Evästeet auttavat meitä tarjoamaan palveluitamme. Käyttämällä palveluitamme hyväksyt evästeet.